Ga naar de inhoud
Reinier is sinds 2005 praktijkeigenaar. In 1997 is hij afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. Sindsdien is hij werkzaam als allround NAH-logopedist en afasietherapeut, met een specialisatie in Parkinson. Reinier heeft een grote passie voor problematiek rondom Niet Aangeboren Hersenletsel (NAH) en ziet het telkens weer als een uitdaging om mensen te ondersteunen met alle mogelijkheden die logopedie biedt.
Annette is in 1990 afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. In 1991 startte zij haar allround praktijk in Borger. In de loop der jaren heeft Annette een grote affiniteit ontwikkeld voor het begeleiden van jonge kinderen met speciale behoeften, zoals het syndroom van Down, ASS-problematiek, (vermoedens van) ontwikkelingsachterstand en eet-drinkproblematiek. In 2015 rondde Annette de opleiding tot FloorPlay-specialist af, een benadering die zich richt op het in kaart brengen en stimuleren van de sociaal-emotionele ontwikkeling van het jonge kind. Sinds januari 2017 is Annette werkzaam bij Logopedische Praktijk Bremer. Ze combineert haar dagen in de praktijk met haar werk als logopedist bij de Taaltrein in Emmen, een gespecialiseerde peuterspeelzaal voor kinderen met een spraak-/taalstoornis. Daarnaast houdt Annette zich via Logopedie & Communicatie bezig met het geven van trainingen en workshops voor ouders en professionals.
Erwin is in januari 2017 afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. Sinds februari 2017 is hij werkzaam bij Logopedische Praktijk Bremer. Door persoonlijke ervaringen raakte Erwin geïnteresseerd in logopedie, met een bijzondere focus op de behandeling van volwassen cliënten met Niet Aangeboren Hersenletsel (NAH). Zijn stage in een verpleeghuis heeft deze keuze bevestigd. Erwin's specialisatie ligt in de logopedische behandeling van deze doelgroep.
Nikki is in juli 2018 afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. Sinds augustus 2018 is zij werkzaam bij Logopedische Praktijk Bremer als allround logopedist, afasietherapeut en mimetherapeut.
Nikki heeft een bijzondere interesse in de problematiek rondom Niet-Aangeboren Hersenletsel (NAH), Hoofd-Hals Oncologie (HHO) en stemstoornissen. Om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen binnen het vakgebied, neemt zij regelmatig deel aan na- en bijscholing. Nikki is tevens lid van de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (NVLF), een kwaliteitskring gericht op revalidatie, en staat ingeschreven in het Kwaliteitsregister Paramedici, het AGB-register en het Register Afasie.
Eline is in 2016 afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. Sinds oktober 2019 is zij werkzaam bij Logopedische Praktijk Bremer. Hiervoor heeft Eline ervaring opgedaan binnen logopedische behandelingen op scholen en in de vrije vestiging.
Eline's expertise ligt voornamelijk bij het onderzoeken en behandelen van kinderen met spraak- en taalproblemen en afwijkende mondgewoonten. Daarnaast is zij gespecialiseerd in het begeleiden van kinderen met lees- en spellingsproblemen. Eline heeft een sterke affiniteit voor het begeleiden van ouders en kinderen en zet zich in om het beste uit hen te halen.
Ylona is in 2022 afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. Sinds september 2022 is zij werkzaam als logopedist bij Logopedische Praktijk Bremer.
Ylona's interesse ligt vooral in het behandelen en onderzoeken van (jonge) kinderen met spraak- en taalproblematiek. Ze vindt het leuk om creatief na te denken over behandelingen voor zowel kinderen als volwassenen en hen te motiveren om het beste uit zichzelf te halen.
Esther is in maart 2023 afgestudeerd als logopedist aan de Hanzehogeschool Groningen. Sinds april 2023 is zij werkzaam bij Logopedische Praktijk Bremer. Esther heeft een bijzondere interesse in het behandelen van (jonge) kinderen met spraak- en taalproblematiek. Haar achtergrond in de gehandicaptenzorg heeft haar inzicht gegeven in diverse communicatiebehoeften en het ondersteunen van communicatie met behulp van gebaren. Esther vindt het leuk om op een creatieve manier kinderen te stimuleren taal te gebruiken en maakt behandelingen graag effectief en plezierig. Ze zet zich in om haar vaardigheden te blijven ontwikkelen en goede zorg te bieden aan al haar cliënten.